SMULTRON & BLÅBÄR

typ inte bloggat på ett tag men vem orkar ?, inte jag skriver endå inget intressant aja ska skriva lite kortfattat några punkter om vad jag gjort jag har iaf inte varit död hahah !.


* fått min mobil :D:D:D! vivaz svart skit nice(Y)! den funkar bra typ dålig skärm bara redan ass repig:O:O:O! ´

* ramlat av min häst hahaha ramlat av henne 2 ggr så detta behövdes verkligen!

* haft kul & tråkig , bra & dåligt

* klippt mej, kort vill ha mitt långa hår ffs!

* jag och ida l  har ätit fett mycket glass typ varje dag hela veckan :O! och mycket med i måndags åt jag en tiptop sen igår delade jag och ida på paket glass från ica sen typ ida åt vi först en isglass sen åt vi en daim :S! 
FYFAN vad vi är tjocka och jag skäms ätit allt för mycket glass haha men jag älskar glassssss!  

* sen har det hänt MASSOR med mer men jag orkar inte skrive mer. det har varit ett underbart väder och jag älskart :D:D:D:D:D:D:D:D(L)


hedda har fyllt 16 i måndags ett stort grattis till dej gumman <3.




jag måste bara säga att jag älskar david guetta han är bäst (L)!


Kommentarer
Postat av: ida

HAHA äääsch glass in my <3

2010-04-17 @ 14:30:49
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0