ANNANAS DIETEN!

Annanas-dieten är den effektiva lösningen på hur man snabbt kan bli slank till en fest.
Minska 2 kilo på 2 dagar!
Så här praktiseras annanas-dieten.
Du ska bara äta annanas i 2 dagar: varken längre eller kortare tid.
Varje dag får du äta 1 kilo annanas.
Räkna bara vikten för själva fruktköttet när skal,blad och stam är bortskuret
Det går lika bra med annanas-kionserv förutsatt att den inte ligger i sötad lagg.
För övrigt bör du dricka mycket  vatten - minst 8 glas om dagen.
te och kaffe utan socker, grädde, njölk eller andra tillsatser är oxkså tillåtet!

lätt att jag ska prova detta kul grej att se om det funkar.
jag ska prova denna helg eller nästa får se. hoppas det funkar för då lär jag ju äta annanas i rästen av mitt liv :D!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0