helgen!

helgen har varit toppen (Y)
puuus på den,

Fredag:  alice efter skolan med sofia,hanna,parre,hedda och gergi
tittade på film, dansade hemliga dansen tsssss...
sen vart det en heldel massa tjejsnack
åkte hem vid 10 :D!

lördag: åkte till parre osminkad ny duschad kl.18.00
fixade mej och massor sen va alla tjejor hemma hoss parre sen drov vi till ida och möte några satt där i 20 min
och drog typ ut och gick runt ass läng -_-.
sen åkte jag parre och hedda hem till parre fick skjuts av min cp bror:D!
när vi kom hem typ kl 1 tror jag tittade vi på film när parre och hedda var små så  jävla söta
dom lekte med delfiner och hästar Naaaaw...
dom somnade tidigt ochjag lå vaken längre som vanliigt.
parre vaknade ass tidigt som hon brukar göra när jag sover där och väkte alla sen hadde vi DAAAMMPP
och då menar jag verkligen det sjöng sånger om sepher och massa skiit

söndag: pkte hem vid 4, satte mej litte vid tv:n för att bläddra igenom våra nya kanaler vi fått, sen gick jag ut och sålde kakor så har bara 1 av 18 kvar duktigt av mej :D! 
hpuss på alla underbara vänner älskar er <3
bilder kommer när hedda laddar upp dom på sin datoor !

sjukt gammal bild på mej och parre när vi gick i 7:an
hahah bästavän<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0