hihi




jag har verkligen inget liv just nu :P
här kommer några roliga,tråkiga,dåliga skämt: 

Lilla Badre kommer första dagen till skolan.
- Träbänkar! och detta ska vara första klass?


På pizzerian;
-Tja, tar ni kort här?
-Nää, jag har ingen kamera


Nu förtiden har det blivit modernt med små grejer.
Små kaffekoppar, små pizzor eller små bilar.
Du som har liten kuk är ju snart inne!


De varnade på radion för att en förvirrad naken man med liten sned snopp och ölmage gick på motorvägen. Ska jag plocka upp dig?


Pappan passerar dotterns sovrum där hon ligger och leker med en dildo. ”Vad i helvete gör du” undrar pappan. ”Det ser du väl” snäser hon, ”jag är 30 år och ogift, så nånting måste jag väl få”.Senare går hon förbi tv:n där pappan sitter med några öl och hennes dildo. ”Men vad gör du” frågar dottern. ”Hurså” svarar pappan, ”jag tar en pilsner med min svärson”.



What did the penis say to the condom?
-Cover me. I’m goin in



-Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.



We will now upgrade your brain,
please wait..
Searching….searching…
Sorry,NO BRAIN found…


Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att runka?
Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0