SOMMAR<3

typ inte gjort så mycket idag mest tagit det lungt
alla tjejor skulle sova hos alice idag men det vart inte så tyvär :/!
red idag med maria ! :D

tänkte dra till parre igentligen men orkade inte det sen..
sen enligt plannerna skulle jag rid till min vän sara<3
men hedda kunde inte så det vart inget sånt heller :/!



tyvär ser det ut såhär i sverige nu                               
har fan vart kallt ass länge nu                                                                                                    
 såhär ser min vecka ut i min dröm
30+ och varmt och skönt fan vad bra :D
fuck snön och kylan:/                                                 





tänk vad skönt vi ska ha i sommar, äta glass slippa ha vantar och mössa
jacka, tänk att bara kliva upp på morgonen och gå ut, gå barfota i sanden
bada i sjön!
sommar kommer bli så jävla bra sluta 9:an
vara friii.
älskaaa sommarn + att jag längtar så jävla mycket
bara få slippa denna jävla vinter som har plågat oss allt för länge nu :(!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0