Tsss.....




kajsalilja!:

jag och hedda har lite kul xD!


jag och hedda kan göra den styyv

 hedda!!:

eller ljjuger dem?

 kajsalilja!:

ska vi göra den styyyv ?

      Sepehr.:

hahaha 

kajsalilja!:

då kommer vi och gör den styyyv

hedda!!:

nuuuuu

kajsalilja!:

den är ju så stor så man måste ca 2 tjejer för att få upp den
ha*

     Sepehr.:

ni tror för mkt 

kajsalilja!:

jag vet har sett den i skogen

 hedda!!:

nejnej!

     Sepehr.:

har du 

kajsalilja!:

jaa

Sepehr.:

haha 

åhh, jag är avundsjuk!!

kajsalilja!:

men vi har tre kant i helgen !
hedda och jag får upp den

hedda!!:

för vi är bäst!!!

kajsalilja!:

du har verkligen en biigmarket

hedda!!:

hahaha,
GÖTT!

      Sepehr.:

minimarket 

hedda!!:

eller är du bög sepehr?

    Sepehr.:

nej 

 kajsalilja!:

du kan inte ha tajta byxor !
för då spricker byxorna och den stora grejen hoppar ut
den måste vädraaas

      Sepehr.:

nej har inga tajta 




idag på matten

stefan: villka fula kalsonger du har!
jag: menare bubba dra upp byxorna vi vill inte se din håriga röv
bubba: min röv kanske är hårig men den är iaf fast och hård!
jag & sara: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

 nationelaprov imon då lycka till alla 9:or :*!
jag kommer inte orka sitta ner i 3 timmar och skriva -_- ....
jag har iaf köpt massa godiis (TJOOCKIIS) och loka in my <3 (med skogsbärs smak)

fick vg i går på badet (Y)!
så nu kan jag rädda varenda j*vel...
sen gick jag och hedda till u....... :P!
sen gick jag och hedda på stan och måste bara säga att hedda är jävliigt klantig vällte ner saker på creim och en hel hylla med pjäxor på intersport. hedipeddi är piiinsam! 
åkte hem med 17.20 bussen och åt meat red och mockade:D!

idag har jag bara tagit det lungt städat halft på mitt rum sen ska jag lägga mej i sängen och plugga lite på krönika och sånt till det nationela jag orkar inte -_-....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0