<3

inte skrivit på länge!
men typ jag har haft fullt upp! 
 
LÖRDAG:

va hos vincent med bästaste tjejoorna!
sen typ vart det stan och sen sov fredde jag och hedda hoss parre.
vi hadde ingen rolig natt eller vad säger du hedda ;)?
det var iaf skit kul kväll tack alla uderbara ♥!

SÖNDAG:

vaknade hos parre sen så åkte fredde hem och hedda pkte till lkpg och köpte moppe!
jag och parre lagade pannkakor:D och duschade sen när hedda kom tbx för att sova här igen fixade vi oss
möte hanna och gick hem till fredde där vincent sepher och matte var så tittade vi på
spirit (A)hihi.
sen gick vi hem och sov hoss parre. fick  sova på golvet för tjockiis hedda va tvungen att ligga längs ut och ta mitt täcke :O! men sen fick jag ligga ytterst och hedda fick ligga i skarven i mitten av dubbelsängen hahaha
puss på mina bästa tjejor♥.

MÅNDAG:

hedda åkte hem på morgonen. jag och parre tittede på babe och jätte gorillan joe tsss..
städade och lite sen åkte jag hem.

TISDAG:

bästaste parre är här nu och ska sova här :D!
vi har lagat varmamackor :D♥ 


lika som bär ?(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0