Piercing;)

inatt kunde jag inte sova :/!
somnade vid typ 5 och vaknade vid halv 11 :D!
ska snart ut och rida sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men något blir det väll,

jag funderar på att pierca tungan men jag vet inte iaf jag vågar det ser ju jätte äckligt ut:S!
men jag vill för det är så jävla snyggt!
så jag tror faktiskt jag ska göra det någon gång om jag vågar men jag tror inte att jag vågar xD!
jo men vi får väll se hur det blir lite senare. jag är så jävla feg för nålar..

det ser ju ass äckligt ut och om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag vågar!
men vafan jag vill ju ha det synd att man inte kunde typ få beövning först så att det inte kändes XD!
för då skulle jag ha tagit det för länge sen. och att det var riskfritt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0