Vill haa (:

kalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkallt!
jag blir crazy på detta eviga snöandet och minusgraderna!
jag vil ha solsolsolsolsolsolsol och massor med PLUSGRADER :D
då är jag nöjd (Y)!
jag vill även ha helg, sova,va med vännerna och bara ha otroligt kul (:!

här har vi en hel lista på saker jag vill ha nu HAHAHXD:

*Sommar, sol & VARMT
*Pengar
*ny tv
*Helg
*sommar lov
*skolavslutning slutar ju 9:an weeey.
*en cross
*ny fyrhjuling
* vill ha tbx min lilla kapten filling moppe eller vad fan det heter den som vart stulen iaf
  jävla idioter sluta snatta 
* ta moppe kort
* köpa moppe
* bli 18
* flytta till egen lägenhet
* ta körkort
* köpa skidor/snowboard
* kläder smink skor och massor med små saker
* ridhus med värme i xD
* en trollkar
* en sån hund på bilden nedan kan inte stava :P
* pierca tungan
* tatuera mej !
*iphone
sen så OTROLIGT mycket mer jag vill i princip ha allting :D!
men sån är jag och jag har alltid varit sån, enda sen jag var liten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0