FREDAGS MYYS.

åkte in till stan igår vid 6 mötte hedda sofia och ida.
sen gick vi hem till parres systers lägenhet och så åt vi tacos
med parre,alice,hanna,hedda,ida,sofia & jag  MUUUMS!
HANAJONEBRING hade damp för att hon inte fick sina pengar så jag hedda och sofia var tvungen att gå till statiol och växla,sen till stationen för att hedda skulle hem!
sen gick vi tbx och jag var inte där länge förrens jag ida och sofia drog ut sen stack sofia och jag och ida hade kul på stan ;).
sen gick ida hem och jag gick till alice för att senare åka hem med henne !

va tvungen att lägga in denna bild så jävla snygg <3

Kommentarer
Postat av: ida

omfg :ooooo

2010-03-01 @ 23:45:13
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0