:D

kom hem åt mat red på min pååållllleeee :D!
så jävla seg men det gick bra till siist hon gick jätte fint idag!
sen när vi hadde ridit dressyr ett tag tänkte jag att vi kunde rejsa lite på åkern och så att hon skulle få kämpa i den höga snön men när vi kom ut på åkern så gick vi omkull mrn vi kom upp snabbt igen. det var lite för  mycket snö och guppligt så jag travade och skrittade av på våran väg :D!

det är ass läskigt i vårat stall, typ varje gång efter jag har släppt in hästarna och jätt dom mat och ska släcka ocg gå där ifrån säger jag igemt godnatt hästarna (A)hihi.  och då tänker jag igemt att det är någon som står utanför dörren och säger godnatt kajsa sen mördar mej :§ så jag springer som inihelvete upp till huset för att jag är så jävla rädd hahah!

imorn är det nationela prov i svenska, fyfan hur ska jag klara det :S?
sen har vi bad sista lektionen och prov där med. sen ska jag och hedda till en hemliis parre ska även följa med (A) Tsss..


puss på min lillsis på bild :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0