13 mars

har tagit hål i örat tog lite tid men men .. HAHA!
det vart faktiskt lyckat och inte blivit infekterat en men det gör lite ont XD!

 
hedda♥:


ja, men det var min med
det gör inget....
ta bara hål nu!!
 kajsalilja, jag:
okej men jag är feeeg
 hedda♥: jag märker det-.-
 kajsalilja, jag: och jag vill ha något bakomsom jag kan trycka imot
hedda♥: gööööööööör deeeeeeeet nuuuuuuuu!!
ja ta ett suddigum
kajsalilja, jag: okej
hedda♥: bra
 kajsalilja, jag: jag provar nu ska bara elda nålen lite till
hedda♥: okej-.-
om 2000000404382984934093408238 år kanske du vågar!!
kajsalilja, jag: jag har eldat massor nu och nu ska den bara kallna
haha
 hedda♥: bra
kajsalilja, jag: jag kanske inte är som du tar hål lite över allt baraa så där
 hedda♥: ahahaha, men det gör inte om
ont
hedda♥: jag va också skit rädd förrst
 kajsalilja, jag: jag är igenom halva nu
hedda♥: tryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyck!!!!!!!!!!!!!!
kajsalilja, jag: det knackat
hedda♥: fort innan du ångrar dig
ja det gör det
kajsalilja, jag: jag trycker som inihelvete men jag komer ingen stans jag lovar
och jag ångrar mej aldrig
hedda♥: men pusha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kajsalilja, jag: hedda jag sitter med ett halft hål i örat och det känns inte ett jävla skiit
me jag kan inte puha
hedda♥: vad va det ja sa
tryck tryck tryck!!!!!
hedda♥: kom igen kajsa visa att du har lite muskler!!!!
kajsalilja, jag: men nålen är skit tjock
hedda♥: ja men bara tryck!!
då går det över fortare
kajsalilja, jag: det går inte jag kan inte trycka mer
jag tar ut den nu
hedda♥: nej för faan tryck!
hur svårt ka ndet va?!
kajsalilja, jag: nu har jag fått in den lite till
 hedda♥: slutab fega och tryck egenom nål jäveln nu då!!!:O
kajsalilja, jag: jag kan inte
hedda♥: pussy!!
 kajsalilja, jag: jag tror jag har komit i ett ben eller något för det går inte
  asså kandu inte ens trycka egenom en liten nål då är du svag kajsa
hedda♥: hahaha, det finns inga ben i örat-.-
kajsalilja, jag: jo i mitt öra finns det tydligen det
hedda♥: nej tryck nu då svagis!!!!!!!
 kajsalilja, jag: hedda det går inte 
hedda♥: varfan tryck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 kajsalilja, jag: igenoom 
 hedda♥: BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kajsalilja, jag: kul att det inte känns ett jävla skit



hahahaha det tog typ 10 min innan det vart ett hål men det vart ju ett iaf och jag gjorde det själv och jag fega inte ur :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0