dålig dag = dåligt humör!

min dag har inte varit något bra :/!
måste skriva av mej lite:
jävla idioter nu är seriöst duma i huvet hur fan kan man ?
cp att du inte skäms vafan du/ni är helt jävla dumma i huvudet, jag fattar inte att ni kan ?
visst jag är inte heller snäll och perfekt men jag försvarar mina vänner och jag säger bara sanningen om er bara för att ingen annan vågar det och alla pratar så skit om dej/er men ingen vågar säga det utan jag och hoppas ni fattar att ni är helt jävla dumma i huvet. du ser ju bara på dej jag skulle inte vilja vara du eller leva som du och jag tror nog att  ingen skulle vilja det.! du kan ju glöma att du får va med oss igen...
jävla cp böög. 

jag fick veta idag när jag hade slutat att mina skor hade kommit så jag sprang till centrumkiosken elelr vafan den heter och skulle hömta dom men jag hade inget lägg och jag bara på mina bara knän och var verkligen jätte snäll jagh sa snälla flera gånger men käringen vill inte ge mej paket jag hatar sur käringar bli lite snälla och glada vafan så jag vart jätte sur och ass arg.
sen sa stina att jag skulle ta linderås bussen för att maria och hon tog den så jag hoppade på den men när vi kom hem till stina hoppade både maria och som av där och sket i mej och maria och jag åker hullaryd så vi skulle byta buss i gripenberg men jag fick byta själv och då vart jag endå argare för att dom sa inte att dom skulle hem till stina. 

+ att när jag skulle rida var hästen cp usch vad jag hatar henne ibland hon gör ingetting mer en att göra mej arg vafan.
jag var också tvungen att städa -_-!
jag fick mina skor när catrin hade slutat att jobba det var dagenshöjdpunkt annars har dagen som ni hör sugit.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0