Fuck u!

 Fuck you, fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch


Do you, do you really enjoy
Living a life that's so hateful?
'Cause there's a hole where your soul should be
You're losing control a bit
And it's really distasteful

skola då missade bussen -_-!
så fick gå till "stationen" och hoppa på där
nationela engelska uppsats aja det går väll som det går och vi får väll hoppas att jag får g iaf!.
holaveden sen tittade på nåfon musik sak och den var bra ;).
och jag bara älskar fuck you av lilly allen låten just nu jag känner att den bara passar så bra in i mitt liv just nu den bara passar så jävla perfekt!.

bara så att alla vet är jag och ida skit kända och vi är bäst i världen så jävla bra är vi eller vad säger du ida ?!
och vi är så elaka och omogna HAHAHAHAHAHAH.

naaaw gumman världen funkar inte så här lilla du, tyvär tröttnar människor och ger igen och då får man känna på det man själv gjorde och då är inte leken lika kul längre eller vad säger du ?.



Kommentarer
Postat av: ida.

jaför fan :) vi är bäst i hela världen :)



arg arg arg rawr :@ skoja ^^ xD

Ärligt talat nu? ..



tjejen .. läggner , precis som kajsa säger nu får du bara tillbaka skiten :)



2010-03-24 @ 22:17:34
URL: http://idaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0