HELG!

fredag: typ va hemma och pluggade, sen vid 9 så hadde hästarna sprungit igenom staketet -_-!
så jag gick med uggs i en halv meter vatten och lera ;O! och snö så mina fötter va skit blötta och uggsen gick att krama ur. så jag hade ingen känsel i mina tår och dom var isbitar så dom var helt rödflamiga med och svulna det var typ som nässel utslag på fötterna så jag tål väll inte kallt vatten ;D!

lördag:  åkte in till ida fixade mej och hade lite skoj sen möte jag hedda sen gick vi 3 till ankön och satt där och gjorde buuus haha, vi fick även sova hos bästa ida knutsson för visa andra är ju som dom är.. och du  vet vem du är!!,
sen vart jag sådär blött om fötterna igen så när vi kom hem till ida hade jag fått nässelutslag över fötterna igen värsta cp.! vi tittade på trekant på kvällen hihih. sjöng även singstar på morgonen jag och ida=nästa idol :D.
och hade lite myyys. kom nyss hem och har ett ny städat rum skit skönt men imorn kommer det att vara stökit igen xD!
shiiit i morn är det skola helgerna går så jävla fort och jag vill bara ha mer!


Kommentarer
Postat av: ida.

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN(L)!<33

2010-03-21 @ 16:15:01
URL: http://idaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0