jag ska lägga mej ner och dö och ALDRIG ALDRIG mer vakna!

vrf ska alla jävlar förändras!. kan inte alla bara vara som vanligt och alla är snälla och gulliga mot varandra (A)?
nej för det funkar inte man måste vara dryg,ego,envis m.m!, när ska världen bli en bra plats som man trivs i ?.
jag pallar inte längre.

fredag: jönköping med ida och hennes familj kul kul :D köpte ny skin jacka tröja leggins och bh sen inget mer tror jag inte :S.

öppet hus igår!
jo det funkade väll, man får ju ledigt på torsdag så och vi hade ju inte några jobbiga lektioner !
så det var väll ganska okej endå. efter gick jag och ida o solade även hedda var med jag vart inte så sär jätte brun men man ser endå och vi gjorde ett hjärta nedanför naveln och lite på sidan haha bra förklaring!?. Tsss..
sen åt vi massor med mat hos ida spagetti & köttfärsås sen tack MUMS! äter som en häst :O.
sen fixade vi oss och gick till ida L vi hade massa kul med hanna och sofia med sen drog vi ut och hittade på massa bilder från i går ↓


fint jag stylade ida lite tyckte det vart finare så här :D!


öl spel hemma hos ida :D!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0