min söta lilla polle (L)

åkte hem tidigare från skolan idag kände mej inte så bra till 100% men jag kanske åkte hem mest för att jag inte pallade skolan hihi jag var typ "sjuk" men shhh det säger vi inte till någon våran hemlighet :D:D:D.
fått ny sadel till chakira mycket bättre nu allting går bättre och det har gått super bra både igår och idag hon stack för mej idag men jag fick stopp på henne lite innan vägen (tur). sen tog vi våra första skutt i paddocken gick jätte bra och jag vill börja hoppa på riktigt nu. Har ni tänkt på hur ett djur kan göre en så jävla glad ?, typ det enda som får mej glad just nu, men samtidigt blir man jävligt lack när ens djur inte gör som en vill och det inte funkar alls och allt bara går skit och dte går inte alls som man vill ?, då känner man sej ganska dålig och det gör fan ondare en när en människa står och skriker på en.. aja jag har iaf vart i båda situationerna men nu verkar det gå åt rätt hål och allt går perfekt om det fortsätter så här kan vi nog komma ganska lång till sommaren :D:D.
Kanske komma ut på några tävlingar innan hon åker :D...,


min söta lilla polle:)(L).


Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0