ohja,

ja vad ska man säga jag missade bussen, suger men aja inget jag kan göra åt saken
måste börja gå ut lite tidigare men jag orkar inte stå ute pch frysa och vänta på den.
men vi får ju hoppas att jag inte missar den endå.
färgade hret blondt iförgår typ, men jag har fotfrande kvar mitt mörka underhår.
även så klippte catrin tuppkam på ludde i går och jag färgade hahah!
tuppkamen vart 20 cm och randig hahah skit fult men men han ville ju ha det hoppas han ångrar sej stort och har världens ångest haha. idag var jag i stallet och gjorde det extra fint jag lena och catrin städade hela stallet så nu är det skit fint (Y). hämtade även spån till polarna.

jag och naemie gjorde choklad pudding MUMS:D



så jävla snyggt! eller inte hahah .
 
20 cm tuppkam här då, haha

ny hårfärg syns inte så bra men ni ser ju ungefär gur det ser ut :D!

Kommentarer
Postat av: linn !

Du är grymt söt :)<3

2010-04-05 @ 17:27:07
URL: http://linnflikkan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0