torsdag

skola idag so prov gick väll sådär skrev på alla g frågor sen försökte jag skriva på en vg fråga ifall jag skulle ha något fel på en g fråga. jag hade inte övat hade typ inga papper hemma så jag kunde bara öva till hälften av provet typiskt mej. men det går ju som det går bara att hoppas på att man får g;)
sen fick vi reda på igår tror jag :S. aja iaf att jag har fått vg på alla nationelaprov i svenska skit glad :D:D:D!
hade stallet idag jobbigt men det gick ganska fort och lätt endå. och det är gött att all snö håller på att smälta och att det äntligen är +grader så jävla sköönt ! red i dag på vägen lite kort som uppvärmning sen i paddocken idag var det skit kul att rida hon visade ÄNTLIGEN att hon var en unghäst och sånt är kul när dom är pigga och går och är rädda för småsaker. sen gick hon skit bra på banan pågrund av att hon var så pigg och var som en unghäst och då fick jag också upplusten av att jobba extra hårt för det blir ju alltid lite roligare när hästen också vill :D!
skönt att det är fredag i mon fredagar in my ♥

 


gamla petra på bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0