.

skti fint väder idag (Y) puss på det. 
fick vårkänslor så jag tog fram skinjackan och brillorna xD.
så jävla snyggt med skin jacka jag älskar det, håller ni inte med mej?.
va så fint väder så emmie vart sugen på att rida så jag följde med henne och hjälpte henna(A) snäll jag är...
sprungit runt i en paddock för att hjälpa henne att hålla igång sega moa (SVETTIGT) hhaah så tillslut fick jag ta av mej  jackan haha. red även chakira sen hon gick rätt så bra faktiskt!(Y). sen vart det at fixa sen in till stan för att titta på kulturskolans melodifestival :D! och såklart van den jag rösta, riktig duktig faktiskt måste jag säga! 
 aja nu blir det att vara hemma och slappa skönt att vara hemma någon gång på lördagarna hahah(:!

mans er ingetting men ni kan ju iaf lyssna XD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0