!

hej alla glada människor !
någor som iaf inte jag är jag är rätt trött nu på allt och alla.
och massa saker det är allt för mycket saker nu.
jag säger bara vad jag tycker och jag står för allt jag säger.
och ärligt, jag får tycka och tänka precis vad jag vill men bara för att jag tycker en sak kan ju inte alla gå imot mej och ignorera mej ?, bara för att man hör en persson säga massa saker kan man ju inte tro till 100% på den och göra så som den tycker seriöst! man måste fan lyssna på båda innan man bestämer säg har ni inte hört den där saken att man lägger till eller tar bort något varje gång man säger det! och det kan bli rätt fel tillslut.
och man kan inte vara arg på en människa bara för en annan är det ha lite egen vilja och visa att ni kan besluta saker själva hallå,
och visst jag gör massor med fel alla gör fel jag är inte perfekt !?.
men jag försöker göra det så bra jag kan och ta emot kritik från mina vänner och göra som dom tycker så att jag blir en bättre människa, men vissa kan ju inte göra så....
och om man inte ändrar sej och blir bättre kommer man inte ha några ÄKTA vänner kvar!.
kanske bara fail vänner som inte har en egen åsikt.
man kan inte bestämma över allt och alla alla måset få leva sit eget liv och ta sina egna beslut!
och jag är trött på att håla tyst om vad jag tycker så ibland bara spricker jag och måste säga vad jag tycker och då blir jag ganska arg. för jag orkar inte jag gör det jag tycker är rätt och acceptera det.
för det är jag ju inte anorlunda!, jag är fortfarande den vanliga kajsa ;). och drf behöver inte alla de som jag inte har gjort något gå emot mej.
det här är bara en väldigt liten del om vad allt som pågår just nu och detta gör mej bara sä jävla irriterad och arg.
och mitt privat liv funkar inte heller så bra just nu och det gör mej bara jävligt ledsen..
men det tänker inte jag ta upp för det är mitt privat liv och jag har det helst för mej själv.
och dom här två sakerna tsm gör att allt blir jävligt jobbigt nu och jag blir ganska nere och däppig

man kana inte hata människor för vad dom tänker och tycker!,
och lägg er inte i ni som inte vet vad det handlar om så sluta tro att ni vet allt.
för det gör ni verkligen inte .......,
jag älskar alla mina vänner som är med mej ni är världa guld och en stor puss(L)!
måste passa på att dom vännerna som jag har hållt i hopp med länsgt nu och som jag verkligen känner är med mej just nu är heddaskrubbe och idaknutsson och jag älskar er <3

jag får väll skylla på att bilden är sen 7:an tror jag ! haha

samma med den här ahah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0