GRATTIS EMMIE,

skola idag det säger ju allt. att jag har haft piss tråkiigt.
och imon ska vi till holavden hela dagen någon sak med estet tror jag :S!
skönt att slippa vanliga skolan men detta är ju inte roligt heller.
sen på kvällen ska jag hem till sara för hon har fyllt 16 så hon ska ha typ mys kväll och alla ska sova där
MYYSIIIGT, så jag måste ta med mej jätte mycket pakning till sara för man ska ha med sig täcke och kudde och sov saker sen måste jag även ha med mej saker tills på lördag för då blir det fest hos parre ;)
ska sova hos henne sen eller aa i hennes systers lägenhet :P.
så jag kommer inte hem förrens på söndagen snacka om att jag måste ha mycket pakning till skolan imon
typ 2 stora väskor kommer det bli :O.

och ett STORT grattis till busungen emmie som fyller 5 år idag.
blir att äta tårta snart då MUUUMS.




sötaste ungen (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0